Szukaj na tym blogu

29.12.12

Niezwykła deseczka /wierszyk dla dzieci/


 
Niezwykła deseczka



Każde dziecko pewnym
sportem się zajmuje,
a ja deskorolkę
z innych preferuję.
 
Poważnie –skeateboarding***
sport ten nazywany.
Przez odważne dzieci
czynnie uprawiany.

Czasem ktoś upadnie
i się poobija.
Gdy stanie na deskę
- ból szybciutko mija!
 
 
Na specjalnej skoczni
lubię zjeżdżać z góry,
przy tym wykonywać
przeróżne figury.
 
Kiedy z niej startuję,
ręce rozpościeram,
kolana podciągam,
szybkości nabieram.
 
Faluję jak ptaszek.
Wkoło się okręcam.
Wspaniałe uczucie.
Wszystkich Was zachęcam!
 
Choć nie ma skrzydełek
ta moja deseczka,
tylko cztery małe
tod spodem kółeczka,
 
Jednak jest niezwykła.
Wysoko unosi.
Wiaterek na swoich
ramionkach mnie znosi.
 

Wychodząć do szkoły
deseczkę przeproszę.
Inną, malusieńką
w swej kieszonce noszę.

Sport ten daje wiele
fantastycznych przeżyć.
Mówię Wam, ja - Michał.
Możecie mi wierzyć!
***czyt.skiejbording
 
/Elzbieta Krystek - Jones/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz